L'ESCOLA

Premis i premsa

Premi III Memorial Cassià Just 2013

El 22 de novembre de 2013 les germanes de la Comunitat Filipense de l’Escola Nostra Senyora de Lurdes, van ser guardonades amb el III Memorial Cassià Just pel seu servei destacat al país, a la pedagogia i a l’espiritualitat.

E

El jurat va valorar especialment:

• La pràctica diària dels exercicis d’interiorització amb l’alumnat com a entrada en aquell àmbit del misteri que ajudarà els nois i noies en les seves opcions espirituals.
  • L’ensenyament de la cultura religiosa a tot l’alumnat, com a base del respecte entre les persones i el reconeixement de totes les religions com a fonts de saviesa.
  • L’arrelament de les germanes filipenses, la majoria de les quals provinent de fora de Catalunya, per tal de fer-se seus la llengua, la història i els anhels del nostre país.
  • L’obertura al seu entorn, tot posant casa seva a disposició d’iniciatives diverses en l’àmbit cívic, pedagògic i cultural.

Medalla d’honor de Barcelona 2014

Al novembre del 2014 la nostra escola va rebre la Medalla de Honor de la ciutat.

E
  • Aqueta distinció l’ha atorgat l’Ajuntament de Barcelona a l’Escola Nostra Senyora de Lurdes per la seva trajectòria de més de 130 anys de treball al barri de Sant Gervasi, servint al país a través de la pedagogia i obrint nous camins en l’educació espiritual.

• L’Escola de Lurdes va ser fundada per Gertrudis Castanyer l’any 1880 aquí mateix on es troba actualment.

Reconeixement a l’Excel·lència en l’Educació

Aquest mes de novembre la nostra escola ha rebut un nou reconeixement a l’Excel·lència en Educació, aquesta vegada en la categoria de 300+ del model de qualitat EFQM i, a més a més, la distinció com a Centre Innovador.

Estem molt contents de poder compartir aquest reconeixement a la millora contínua en la qualitat del nostre ensenyament.