LA NOSTRA PROPOSTA
La interiorització

La interiorització: infants oberts, atents, sensibles i espirituals

La interioritat és la dimensió més pregona i específica de l’ésser humà. És l’àmbit inefable i intangible que inclou pensaments, creences, valors, sentiments, anhels… però també, i sobretot, és l’àmbit del misteri que ens invita a continues exploracions. La nostra escola vol despertar, desenvolupar i fer créixer aquesta dimensió en cada nen i nena.

La interiorització és el temps i espai dedicats al conreu d’aquesta dimensió, amb diferents suports que ajuden a potenciar la capacitat de silenci i atenció plena, a desvetllar l’espai intuïtiu i a desenvolupar una nova manera de ser i estar més lliure, desperta i creativa.

La pràctica diària de la interiorització porta a:

Equilibrar els aspectes físic, mental, emocional i espiritual
Millorar la qualitat d’atenció sostinguda
Desenvolupar la capacitat d’interrogar-se i sorprendre’s
Experimentar l’espai interior, intuïtiu i misteriós

Gaudir del silenci, la pau i l’harmonia

Lurdes, una escola en harmonia

Interiorización Escola Lurdes