L’escola propera,
la teva propera escola
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
La felicitat és l'essència per aprendre

L’Escola Lurdes és una escola oberta i propera, una escola d’infantil i primària de dues línies on cada nen se sent estimat i reconegut. El nostre projecte educatiu és integral i integrador, on els nens i nenes aprenen a ser i a conviure, a ser creatius, des del respecte a tot el que els envolta. Afavorim el diàleg i l’esperit crític, cuidem de l’espai interior i espiritual de cada infant i cultivem el llenguatge artístic per a conduir-los cap a una vida més plena i feliç.

Contacta amb nosaltres!

Entrevista personal

Preinscripció 2021-2022

El procés de preinscripció del curs 2021-2022 serà del 15 al 24 de març, ambdós inclosos.

Com es farà la preinscripció?

• Sol·licitud electrònica (caldrà una eina d’identificació digital, com pot ser la T-CAT, el DNI electrònic, el sistema Cl@ve o l’IdCAT Mòbil, IdCAT Mòbil estrangers espai Schengen).
  • Sol·licitud en suport informàtic (caldrà adjuntar escanejat o en fotografia el document identificatiu de la persona que presenta la sol•licitud: DNI del pare, la mare o el tutor/a de l’alumne. Si el sol·licitant és estranger, necessitarà la targeta de residència on consta el NIE, o el passaport,…)

Quina documentació heu d’adjuntar a la sol·licitud?

• La documentació s’ha d’adjuntar a la sol·licitud, fotografiada o escanejada.
  • El llibre de família o bé altres documents relatius a la filiació.
  • Si és el cas, el passaport o document d’identitat d’un país membre de la Unió Europea.

Més informació sobre la documentació a presentar i criteris de barem en el següent enllaç.

Altres dates que poden ser d’interès són:

Podeu consultar totes les informacions sobre aquest procés de preinscripció als següents enllaços:

Escola Nostra Senyora de Lurdes

Via Augusta, 73-75 | 08006 Barcelona