Després de les festes de Nadal i de viure tantes emocions, ha arribat l’hora de tornar a l’escola! Durant aquests primers dies hem pogut veure la il·lusió que transmeten els nens i nenes quan expliquen les experiències viscudes, les ganes de retrobar-se amb els companys i companyes, i també amb les mestres!

Aquesta tornada també representa un moment important, doncs amb ella, recuperem les rutines i hàbits propis de l’escola, tant necessaris per a créixer i anar esdevenint cada cop més autònoms i responsables. També tornem a conviure amb el nostre grup, a cooperar i compartir jocs, aprenentatges, celebracions, teatres…. I per acabar, però no menys important, continuem amb el foment de la curiositat, d’una actitud positiva i constant vers l’aprenentatge i el treball.