L’Escola Lurdes de Barcelona té un secret amagat i és que al pis més alt de tot l’edifici hi ha un terrat on tenim un magnífic hort urbà.

Avui, els nens i nenes de P3 han anat a visitar-lo aprofitant que els fruits de tardor ja han crescut. Han pogut veure, olorar i tocar magranes i figues. També han après que cal preparar la terra per plantar noves collites i hem vist com els companys més grans ja han començat a fer el compost. Tot d’una, ha bufat el vent i han descobert que un penell en forma de gall ens indica des d’on bufa.

En definitiva, ha estat tota una experiència que segurament repetirem en una altra ocasió!

[recaptcha]

[recaptcha]