Aquest matí ens han visitat l’August i la Victòria, el pare de la Betty i la mare de l’Alage per explicar-nos com treballen a la ONG

SILO.  Com sabeu el dia 22 de desembre farem el musical ” Bon Nadal Mr. Scrooge” , serà una obra solidària, per recaptar diners per fer una donació a la seva ONG.

Ens han explicat que la seva tasca consisteix en ajudar als poblats de Guinea Bissau, sobretot amb l’educació dels nens i la sanitat. Construeixen escoles, pous d’aigua, fonts d’energia i intenten fer d’Àfrica un país més bonic del que ja és.

Ens ha agradat molt com ens han explicat el seu projecte i això ens anima a fer una gran feina per tal de què surti molt bé i així recollir molts diners per ajudar a millorar la situació d’ aquests pobles.

Com ens ha dit el pare de la Betty, entre tots podem aportar moltes gotes de solidaritat que es poden convertir en un gran oceà.