Ja ha arribat el moment que tant estàvem esperant! Ja ha arribat el  moment en què, els alumnes de 3r, hem cantant i compartit amb l’escola i les famílies unes Caramelles que amb tant d’esforç i il·lusió hem preparat.

Les Caramelles són cançons populars típiques de Catalunya que es canten per Pasqua per celebrar la bona nova de la resurrecció de Jesús i l’arribada de la primavera i el bon temps. No s’ha trobat cap documentació que confirmi quan i on va començar aquest costum, però se sap que al segle XVI ja es celebraven al món rural.

Esperem que hagueu gaudit molt de les Caramelles i us desitgem una molt Bona Pasqua!