Servei de menjador de les classes d’infantil

A l’escola ja hem tornat a posar en marxa l’aprenentatge servei que fan els alumnes de 4t, 5è i 6è amb els alumnes de P5, P4 i P3 respectivament a l’hora de dinar.

Quina alegria poder tornar a les classes dels alumnes d’infantil per tal d’ajudar-los a l’hora de dinar. Són maquíssims i ens estimen molt. Cada dia ens reben amb moltes ganes i nosaltres estem satisfets perquè els podem ajudar una estoneta.

Aquest aprenentatge-servei és una tasca que ens ensenya a ajudar als altres. Ens permet relacionar-nos més directament amb els companys més petits de l’escola, aprenem a estar amb més atenció davant del que fem, ens reforça la paciència, ens possibilita de ser més responsables, ens brinda l’oportunitat d’oferir una part del nostre temps, permet que els més petits aprenguin quin és el funcionament del menjador, ens permet organitza-nos el treball amb l’altre company del servei,… Ja veieu que és una activitat molt rica i engrescadora que ens ajuda a créixer en les nostres responsabilitats i a madurar.

A les imatges ja veureu que no parem, però ens ho passem d’allò més bé ajudant als més petits a gaudir d’una estona tan important com és l’hora de dinar.