D’aprenentatges a l’escola en fem de moltes tipologies diferents, i un d’ells és el de saber prendre decisions compartides i solucionar els problemes a través del diàleg. A mesura que ens anem fent grans som més conscients d’allò que ens agradaria millorar i tenim més capacitat per trobar maneres de fer-ho. Per això a 4t comencem una dinàmica anomenada LA REUNIÓ DE CLASSE. En aquest espai parlem sobre aquelles coses que pensem que s’han de canviar i mirem de trobar remeis consesuats. Respecte, tolerància, diàleg, empatia i voluntat d’ajuda (entre moltes d’altres que ara ens deixem) són aspectes que posem en funcionament per tal que la reunió sigui tot un èxit. Tenim opinió i podem trobar la solució!