Fa algunes setmanes, els nens i nenes de 1r vam començar a estudiar i a investigar molt sobre els animals vertebrats. És per aquest motiu que vam decidir visitar el Zoo de Barcelona. El cert és que ha estat l’ocasió perfecta per veure’ls de més a prop i conèixe’ls amb més detall.

Des de l’escola entenem que els animals han de viure en llibertat en el seu hàbitat natural, ara bé, entenem el Zoo com un espai on s’ajuda a cuidar, protegir i conservar diferents espècies d’arreu del món. A l’excursió, vam  poder aprofundir i ampliar els nostres coneixements sobre el món animal i… vam gaudir molt! Nosaltres repetiríem l’experiència, i tu, t’hi animes?