fbpx
ESTUDIS
P5
Aquest és l’inici d’una bonica història
Tots els començaments comporten canvis… L’Escola vetlla des del primer moment per ajudar i acompanyar els nens i nenes de P3 en la seva adaptació a noves persones i nous espais acollint les necessitats de cadascú i procurant-los espais i moments que reforcin la seva confiança i seguretat.
E

Més personal i horaris flexibles

Durant aquest període, comptem amb persones de suport que col·laboren en aquesta tasca i amb la possibilitat de flexibilitzar l’horari escolar per adequar-lo al procés de cada nen/a.
E

Adquisició bons hàbits

La tasca principal d’aquest cicle infantil és posar el nen hàbil perquè pugui fer posteriorment un aprenentatge més formal. El treball a parvulari és eminentment global.
L’adquisició d’uns bons hàbits personals té una transcendència que va molt més enllà del fet en si. Una bona adquisició dels hàbits personals és la base per adquirir els aprenentatges.
E

La comunicació és essencial

Els primers dies d’escola els pares i mares poden acompanyar el seu fill/a a la classe per tal d’allargar la transició abans del comiat i ajudar-lo a familiaritzar-se amb l’espai i les persones. També possibilita un temps per a la comunicació entre els mestres i la família, que es torna a repetir a l’hora d’acomiadar-los, a la tarda.
E

Potenciar el llenguatge oral

El que pretenem és potenciar el llenguatge oral per poder assolir una bona competència lingüística. A Parvulari tenim clar que la base del treball escrit és el llenguatge oral. L’aprenentatge de les lletres ho fem a través del mètode multisensorial.
L’ambient en el que es desenvolupa el conjunt d’activitats de la vida educativa és alegre, cordial i facilita unes relacions humanes, confiades i amoroses.
El claustre de professors i tutors està format per:
Classes
Tutors
P5 A
Anna Casas
P5 B
Isabel Queralt
Professors
Annabel Ballester, Laura Ber, Marta Juny, Xavier Najar
Galeria d’imatges
NOTICIES
P5
Once upon a time…

Once upon a time…

The Magic Dragon History!!Les nenes i els nens de P5 hem anat a veure el teatre musical en angles d’en Puff, the magic dragon! Una entranyable història del drac Puff i el seu amic Jack en què hem redescobert els jocs tradicionals de pati i treballat les...

Sant Jordi

Sant Jordi

Quina gran diada!I per fi, un dels dies de celebració més estimats a la nostra escola ha arribat: la Diada de Sant Jordi. Una jornada plena d’amor, alegria, de roses, llibres, dracs, prínceps i princeses. Plena d’històries, poemes, emoció i entusiasme. Com...

Heu vist mai el sol a través d’un telescopi?

Heu vist mai el sol a través d’un telescopi?

Aquesta setmana, els nens i nenes de P5 hem tingut la sort de fer-ho acompanyats pel Ramon i la Montse. Amb el seu super telescopi hem pogut observar el sol i les seves taques mentre ens explicaven aspectes molt interessants del nostre món espacial. A més,...

Us agrada fer teatre? A nosaltres molt!!

Us agrada fer teatre? A nosaltres molt!!

Aquesta setmana, els infants de P5 hem estrenat dues obres de teatre que de ben segur en coneixereu la història: els Tres Porquets i la Rateta que escombrava l'escaleta. Com us podeu imaginar ha estat un dia molt intens, de nervis, emocions diverses i una d'aquelles...

Bona Pasqua i bona lectura!

Bona Pasqua i bona lectura!

Cada primavera la vegetació i la natura reneixen amb tota la seva esplendor. També com cada any, s’apropa una de les dates més estimades i assenyalades a la nostra escola, la Diada de Sant Jordi. Ja fa dies que els nens i nenes s’han convertit en autèntics escriptors...

Emblema guanyador XLIV Jocs Florals

Emblema guanyador XLIV Jocs Florals

Després d’una setmana intensa de votacions, on per primera vegada heu participat les famílies, ja tenim l’emblema guanyador d’aquest any. Gràcies per la bona acollida que ha tingut l'elecció de l'emblema dels Jocs Florals d'enguany. La participació ha estat tot un...

Contacta






    [recaptcha]
    Formulario Lateral
    close slider

      Contacta amb l'Escola Lurdes

      Omple aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.






      [recaptcha]