Com sabeu formem part del projecte de divulgació científica “SOM INVESTIGADORES” amb el qual volem contribuir a augmentar l’interès de l’alumnat per les matèries STEM i de manera molt especial en les nenes.

És  per això que avui els alumnes de 5è hem visitat el Supercomputador MareNostrum on des d’una perspectiva divertida, lúdica i pedagògica ens hem preguntat què és un supercomputador, per a què serveix, com funciona, per què funciona tan ràpid, quins són els elements imprescindibles perquè funcioni, qui el fa servir,…

Tot plegat ens ha ajudat a entendre els conceptes més bàsics del pensament computacional i ens ha encoratjat voler-ne saber més.