Conte budista

Avui hem començat el dia amb una interiorització molt especial. Hem passejat per la classe i alguns fins i tot per la galeria amb els ulls tapats. Hem centrat molt més l’atenció en tot allò que ens envoltava: la nostra respiració, el batec del nostre cor, els companys, les olors, els sorolls, etc. Ha estat una experiència molt divertida i engrescadora.

Després la Marissa ens ha explicat el conte budista “Els sis savis cecs i l’elefant” i ens hem adonat de la gran importància dels valors de la flexibilitat, l’obertura, la confiança, la cooperació, etc.

Per acabar hem decidit que la frase que millor representava l’activitat era la del Petit Príncep “Només hi podem veure bé amb el cor. L’essencial és invisible als ulls” i l’hem decorat per penjar a la classe.

Bernat i Marcell, alumnes de 6è

[recaptcha]