Aquesta setmana els companys i companyes de 5è estem satisfets i orgullosos de la feina que hem fet perquè hem estrenat l’obra de teatre “La llegenda de la princesa i el drac” .

Des del moment que vàrem saber que realitzaríem l’obra de teatre ens vàrem engrescar de valent perquè teníem moltes ganes de fer-la bé.  Però no us hem d’enganyar, no ha estat una tasca fàcil. Al llarg de tots  els dies que ha durat el projecte hem après a resoldre conflictes i problemes propis d’una obra de teatre com aquesta. És per això, perquè ens ha costat, que encara ens sentim més orgullosos del la feina que hem fet.

El teatre ens ha potenciat els valors de la companyonia, del compromís, de la responsabilitat, de l’esforç i del coratge, valors que ens han ajudat a créixer una mica més, no sense viure també moments de tensió, disgust i enuig. Tot plegat ens ha ajudat a fer una bon treball i a sentir-nos satisfets de la feina feta.

Com veieu, hem treballat de valent, però no ho hem fet sols. Totes aquestes vivències les hem tingut perquè tot l’equip de mestres també s’ha implicat en cos i ànima perquè tots els alumnes hi sortíssim guanyant al màxim. Volem donar les gràcies a les famílies perquè ens han preguntat el guió, ens han sentit cantar, ens han preparat la roba i ens han animat quan en algun moment ens hem desanimat. També volem donar les gràcies a aquelles persones que ens han ajudat  amb el vestuari, el maquillatge, l’atrezzo,…..

Aquest any, donada la situació que s’està vivint a nivell mundial, hem volgut fer el teatre solidari per tots els nens i nenes que pateixen la guerra a Ucraïna. Us hem de dir que les famílies de 5è han estat molt generoses perquè hem recaptat 1.040 euros. La recaptació la donarem al projecte Apadrina de l’AFA de l’escola que ajudarà als infants de l’escola que ho necessiten i, en especial, als que es veuen afectats pel conflicte a Ucraïna.

A tots i a totes, mil gràcies per ajudar-nos a viure aquesta experiència.