Els nens i nenes de P3 de l’Escola Lurdes tenen la sort de fer l’esbarjo en el pati que dona al carrer Lincoln. Aquest pati té diversos arbres fruiters, entre ells un mandariner que ara mateix està en el seu màxim esplendor. Hem anat observant tot el procés de maduració del fruit i ja ha arribat el moment de collir-ne!

Així doncs, tots els infants han pogut gaudir de l’experiència de collir les mandarines i després menjar-les. Eren molt àcides, però boníssimes! Segur que un altre dia en tornarem a collir per seguir berenant de tant en tant… però no patiu, alguna deixarem a l’arbre per compartir-les amb les merles i cotorres que venen sovint a visitar-nos!