Procés de preinscripció

Divendres dia 22 de maig va acabar el termini per presentar les sol·licituds de preinscripció. Si algú té alguna pregunta pot posar-se en contacte amb l’escola a través del correu secretaria@escolalurdes.cat o bé del telèfon 932377475.

Per altra banda, el calendari d’aquest procés és el següent:

• Divendres dia 29 de maig: Publicació de les llistes amb el barem provisional

Des del Consorci d’Educació ens han comunicat que, en alguns casos, s’han detectat errors en les llistes de baremació provisional. Us recomanem que consulteu l’OVT, on trobareu la informació veraç sobre la baremació de la vostra sol·licitud. Cal que tingueu en compte que l’identificador que heu d’introduir és el del progenitor que ha fet la sol·licitud, no pas el de l’alumne/a.

• Del dilluns dia 2 al dijous dia 5 de juny: Presentació de reclamacions al barem provisional
  • Dimarts dia 9 de juny: Publicació de llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions
  • Dimarts dia 9 de juny: Sorteig del número de desempat: Nº desempat 33.386
  • Dijous dia 11 de juny: Publicació de les llistes ordenades definitives