Avui ha sortit la convocatòria per demanar els ajuts de menjador escolar pel curs 2019-2020. A part de la sol·licitud, s’ha de presentar una sèrie de documentació per tal d’acreditar que podeu ser-ne beneficiaris. Es prega que llegiu atentament els requisits i que només presentin la sol·licitud les persones que els acreditin. Us fem arribar l’enllaç del Consorci d’Educació on podreu trobar tota la informació detallada: AJUTS DE MENJADOR 2019-2020

El número d’IDALU que es demana a la sol·licitud, és un número identificatiu de l’alumne i s’ha de demanar a l’Escola.

Les sol·licituds, juntament amb la documentació acreditativa, s’han de presentar a l’administració de l’Escola. Els períodes per presentar les sol·licituds seran:

• Primer període: del 20 al 28 de juny de 2019, ambdós inclosos.
  • Segon període: del 2 al 20 de setembre de 2019, ambdós inclosos.

Com a novetat d’aquesta convocatòria, tot l’alumnat que s’ha beneficiat d’un ajut menjador durant el curs 2018-2019 i que no hagi experimentat cap canvi: en la composició de la unitat familiar, en l’origen dels ingressos o en les dades personals (família monoparental o nombrosa, discapacitat,…) han de venir a l’escola a signar un document de renovació de l’ajut de menjador pel proper curs abans del dia 28 de juny. No cal que omplin de nou la sol·licitud.

[recaptcha]

[recaptcha]