T´Esperem al musical Aires Freds!

Comentaris tancats a T´Esperem al musical Aires Freds!

Els alumnes de 6è de la nostra escola representaran el musical “Aires Freds” el dijous dia 20 de desembre a les 18.00h a la Sala d’actes de l’escola amb finalitat benèfica.

La recaptació anirà destinada a la FUNDACIÓ SANT JOAN DE DÉU . Els nens han decidit que volien que fos per ajudar als nens malalts de càncer.

Ja podeu reservar les vostres entrades per a aquesta representació a través del següent enllaç: EVENBRITE

14.12.2018 Tots treballem per aconseguir el gran objectiu! El musical solidari “Aires Freds”

Estem súper contents del gran recolzament que rebem per portar a terme el nostre projecte benèfic.

Aquesta setmana hem tingut moltes ajudes. Volem destacar la del Juanra Alfaro, la Laia Jornet, la Carme Pou i la de l’Esther Muñoz.

Moltíssimes gràcies a tots! Entre tots farem un gran musical!

15.12.2018 El “Projecte teatre”

Durant la setmana de “Projecte teatre” hem treballat de valent, però ens hem trobat molt recolzats per tothom. Volem destacar l’ajuda de l’Anna Domènech a l’hora de fer les proves de maquillatge, de l’Adriana Vidal en la feina de decorats i de l’Elisa Beuter en la projecció de la veu.

Moltes gràcies a tothom!