Menú del mes

MENÚ DEL MES

Consulteu el menú del mes  de maig i un breu glossari de plats

MÉS PRÒXIM, ECOLÒGIC I NATURAL

FEM SOBRETAULA!

L’Activitat sobretaula és un espai on els nens i nenes de sisè nivell poden compartir taula amb el nostre cuiner i els responsables del menjador. Bona sobretaula!

25a2f04335dfa426866a3b135f07c44c 45dbbbc799d3d0a4875e4af892df1429

Valoració dels menús de l’escola Lurdes

En base a la sol·licitud presentada al Departament d’ensenyament dins el Pla Integral per a la promoció de la salut mitjançant l’activitat física i l’alimentació saludable (PAAS) referent a la valoració dels menús de l’escola Lurdes; hem rebut una valoració general positiva del nostre menú escolar on ens feliciten pels  àpats  i  per  les diferents propostes  recollides en el menú escolar.

L’informe considera que el nostre menjador escolar porta a terme les funcions següents:

•          Proporcionar als comensals un menjar de qualitat tant des del punt de vista nutricional com des de criteris higiènics, sensorials i educatius.

•          Promoure hàbits higiènics, alimentaris i de comportament adequats així com promoure també els aspectes socials i de convivència dels àpats.

•          Potenciar la varietat i la identitat gastronòmica de la zona.