Menú del mes

MENÚ DEL MES

Consulteu els diferents  menús del mes de desembre i un breu glossari de plats

Proposta Sopars

NO PORC

NO CARN-NO MARISC (SI POLLASTRE)

Menú OVOLACTOVEGETARIÀ

Intolerant GLUTEN-PROTEÏNA LLET DE VACA

Intolerància al GLUTEN (CELIAQUIA)

Intolerància a la LACTOSA

Intolerància a la FRUCTOSA-SORBITOL

BAIX COLESTEROL

Al·lèrgia l’OU-PEIX (SI SALMÓ SI TONYINA)

Al·lèrgia FRUITS SECS-OU

Al·lèrgia FRUITS SECS-MARISC

Al·lèrgia als FRUITS SECS

Al·lèrgia al PEIX

Al·lèrgia a l’OU

Al·lèrgia a la PROTEÏNA DE LLET DE VACA

Al·lèrgia a la PROTEÏNA DE LLET DE VACA (1)

FEM SOBRETAULA!

L’Activitat sobretaula és un espai on els nens i nenes de sisè nivell poden compartir taula amb el nostre cuiner i els responsables del menjador. Bona sobretaula!

25a2f04335dfa426866a3b135f07c44c

Valoració dels menús de l’escola Lurdes

En base a la sol·licitud presentada al Departament d’ensenyament dins el Pla Integral per a la promoció de la salut mitjançant l’activitat física i l’alimentació saludable (PAAS) referent a la valoració dels menús de l’escola Lurdes; hem rebut una valoració general positiva del nostre menú escolar on ens feliciten pels  àpats  i  per  les diferents propostes  recollides en el menú escolar.

L’informe considera que el nostre menjador escolar porta a terme les funcions següents:

•          Proporcionar als comensals un menjar de qualitat tant des del punt de vista nutricional com des de criteris higiènics, sensorials i educatius.

•          Promoure hàbits higiènics, alimentaris i de comportament adequats així com promoure també els aspectes socials i de convivència dels àpats.

•          Potenciar la varietat i la identitat gastronòmica de la zona.