Ens vols conèixer?

Portes Obertes horari lectiu

17 i 18 de març

Visita l’escola que vols

per als teus fills i filles.

INSCRIPCIONS

L’Escola Lurdes oferim 50 places escolars per P3 pel curs 2020-2021. Es poden matricular en aquest nivell els infants que compleixen 3 anys el 2020. Durant tot l’any podeu demanar visita personalitzada per tal de conèixer la nostra Escola. Durant el 2n trimestre organitzem diferents jornades de Portes Obertes:

• Parvulari: Destinada a conèixer específicament l’etapa Infantil.
  • Escola: En aquesta jornada estan convidades les famílies que ens volen conèixer així com totes les famílies de l’Escola. Es faran visites guiades en grups reduïts.
  • En horari lectiu: Visites guiades en grups reduïts durant un dia lectiu de l’escola.

Contacta amb nosaltres!

La nostra escola té continuïtat amb l’Escola Pia de Balmes i l’escola La Salle Gràcia, si les famílies així ho volen.

El procés de preinscripció s’inicia durant el 2n trimestre del curs segons la normativa que estableix el Consorci d’Educació de Barcelona i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Vine a

conèixer-nos

Entrevista personal

Cita prèvia

Portes Obertes Parvulari

8 de febrer

Portes Obertes Escola

7 de març

PREINSCRIPCIÓ

NOVETAT!

El procés de preinscripció 2020-2021 pel segon cicle d’educació infantil, primària serà del 23 de març a l’1 d’abril de 2020.

Què es necessita per fer la preinscripció?

• Sol·licitud de preinscripció (només una sol·licitud per alumne en què constin els diversos centres per ordre de preferència)
  • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet)
  • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.

Podeu consultar la Guia de preinscripció 2020-2021.

Si necessiteu més informació sobre la preinscripció poden consultar la web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Escola Nostra Senyora de Lurdes

Via Augusta, 73-75 | 08006 Barcelona