ESTUDIS
P5

Aquest és l’inici d’una bonica història
Tots els començaments comporten canvis… L’Escola vetlla des del primer moment per ajudar i acompanyar els nens i nenes de P3 en la seva adaptació a noves persones i nous espais acollint les necessitats de cadascú i procurant-los espais i moments que reforcin la seva confiança i seguretat.
Més personal i horaris flexibles
Durant aquest període, comptem amb persones de suport que col·laboren en aquesta tasca i amb la possibilitat de flexibilitzar l’horari escolar per adequar-lo al procés de cada nen/a.
Adquisició bons hàbits
La tasca principal d’aquest cicle infantil és posar el nen hàbil perquè pugui fer posteriorment un aprenentatge més formal. El treball a parvulari és eminentment global.
L’adquisició d’uns bons hàbits personals té una transcendència que va molt més enllà del fet en si. Una bona adquisició dels hàbits personals és la base per adquirir els aprenentatges.
La comunicació és essencial
Els primers dies d’escola els pares i mares poden acompanyar el seu fill/a a la classe per tal d’allargar la transició abans del comiat i ajudar-lo a familiaritzar-se amb l’espai i les persones. També possibilita un temps per a la comunicació entre els mestres i la família, que es torna a repetir a l’hora d’acomiadar-los, a la tarda.
Potenciar el llenguatge oral
El que pretenem és potenciar el llenguatge oral per poder assolir una bona competència lingüística. A Parvulari tenim clar que la base del treball escrit és el llenguatge oral. L’aprenentatge de les lletres ho fem a través del mètode multisensorial.
L’ambient en el que es desenvolupa el conjunt d’activitats de la vida educativa és alegre, cordial i facilita unes relacions humanes, confiades i amoroses.
El claustre de professors i tutors està format per:
Classes
Tutors
P5 A
Carol Recasens
P5 B
Isabel Queralt
Professors
Petra Aparicio, Carlos Arjona, Annabel Ballester, Laura Ber, Andrea Malagarriga, Xavier Najar, Patricia Torné
Menú

Es farà una visita guiada a l’Escola en un dia lectiu. Us podeu apuntar al següent enllaç: JORNADA PORTES OBERTES 27 DE FEBRER

Activitat promoguda per l’Escola, l’empresa F. Roca i Rocadino, responsables de l’espai de migdia. Serà un taller de cuina amb pares i mares a l’escola. Podreu cuinar amb la Regina, cap de cuina del vostre centre i després sopar plegats al menjador de l’escola. Estarà limitat a 25 places. Més endavant obrirem les inscripcions.

Es farà una visita guiada a l’Escola en un dia lectiu. Us podeu apuntar al següent enllaç: JORNADA PORTES OBERTES 21 DE MARÇ
Galeria d’imatges
NOTICIES
P5
Preinscripció 2019-2020
El procés de Preinscripció del curs 2019-2020 tindrà lloc del 29 de març al 9 d'abril, ambdós inclosos. Podeu trobar tota la informació a la pàgina del Consorci d'Educació de Barcelona. El Consorci d'Educació organitza unes sessions informatives per a les...
Un te amb la directora
Aquest any hem fet dues sessions de "Un te amb la directora" en les quals hem parlat de temes relacionats amb l'escola i l'educació com la coeducació, com incentivem la motivació per aprendre, els esports a l'escola, l'educació emocional, educar en la...
3r premi al 93è concurs de Pessebres
El passat diumenge dia 3 de febrer del 2019, va tenir lloc l'acte de lliurament dels premis del 93è concurs de Pessebres que organitza l'Associació de Pessebristes de Barcelona. En l'edició d'enguany, el tradicional pessebre de l'escola, ha obtingut el 3r...
Tutoria entre iguals
Avui ha estat un dia ple d’emocions. Hem començat l’activitat d’ensenyar i aprendre amb els nens de P5. A la fi hem conegut els nostres tutorats. Hem passat una estona realment bona. Podem dir que tots ens hem quedat amb les ganes d’estar una estoneta més...
La Cantata de Nadal 2018
S'acosta Nadal i a l'escola cantem nadales. Petits i grans hem gaudit d'aquest matí de cançons i poemes. Aquest any, els mestres hem representat les nadales de cada curs amb un bonic "quadre plàstic". Bon Nadal i bon any 2019!
Suggeriments de lectura Nadal 2018
Mireu els suggeriments de lectures per aquestes Festes de Nadal 2018 (descarregar el document) ...