LA NOSTRA PROPOSTA

L’atenció a la diversitat

L’atenció a la diversitat: tots som diferents, tots som iguals

L’ Escola, perquè valora i respecta el procés de cada infant, és flexible i dona una atenció individualitzada i personalitzada a cada alumne segons les seves capacitats, aptituds i necessitats específiques.

El pla d’actuació és dissenyat, gestionat i avaluat pel Departament d’ Atenció a la Diversitat, les funcions del qual són:

E

Coordinar l’actuació de tutors i tutores, professorat i mestres de suport.

E

Analitzar i avaluar el desenvolupament integral de l’alumnat.

E

Dissenyar i gestionar el seguiment i el pla d’actuació: mestre de suport, elaboració d’un Pla Individualitzat (PI), modificació i adaptació del currículum.

E

Orientar les famílies en tot el que fa referència a l’ensenyament-aprenentatge de l’alumne.

El Departament d’Atenció a la Diversitat està format per:

Mireia Trias Font

Gerard Lladó i Caus