Informacions Covid-19

Com tots sabem, aquest curs té unes característiques extraordinàries a causa de la pandèmia per la COVID-19. Ara més que mai, l’escola té un paper fonamental, perquè ha de garantir el dret a l’educació dels nostres infants i joves i ha de mantenir la seva funció de socialització i de formació en qualitat i equitat de milers d’estudiants. És per això que a l’escola hem elaborat un Pla de contingència del curs 2020-2021 (setembre 2020) que l’hem presentat a Inspecció i està aprovat pel Consell Escolar. Aquest pla, està en contínua revisió en funció de les noves mesures, protocols i normatives que vagin sorgint del Departament d’Educació o del Departament de Salut. Podeu trobar totes aquestes modificacions i altres informacions que creiem importants en el desplegable d’aquesta pàgina.

Tot i que sabem que possiblement ens mourem en la incertesa, visualitzem un curs que comença i es desenvolupa de manera presencial cuidant que l’organització respongui a les instruccions que ens van arribant del Departament d’Educació i tenint cura de salvaguardar al màxim el nostre Projecte Educatiu.