LA NOSTRA PROPOSTA
Ideari Escola

Així és l’escola d’infants autèntics

L’Escola Ntra. Sra. de Lurdes és una escola acollidora, alegre, oberta, innovadora, desperta, transformadora… que ofereix als nens i les nenes, sempre centre de la seva acció educativa, oportunitats de créixer i madurar en totes les potencialitats humanes: física, intel·lectual, emocional, social, artística, creativa i espiritual. Una escola al servei de la societat, basada en el pensament humanista i cristià, arrelada al país, integradora i activa.

És una escola concertada, amb dues línies, especialitzada en Educació Infantil i Primària perquè estem convençuts que les vivències tingudes entre els 3 i 12 anys són essencials i decisives per al bon desenvolupament com a éssers humans.
Els alumnes, els mestres, el personal no docent i administratiu, els pares… treballem en estreta col·laboració constituint una autèntica Comunitat Educativa.