L’escola propera,

la teva propera escola

La felicitat és l'essència per aprendre

L’Escola Lurdes és una escola oberta i propera, una escola d’infantil i primària de dues línies on cada nen se sent estimat i reconegut. El nostre projecte educatiu és integral i integrador, on els nens i nenes aprenen a ser i a conviure, a ser creatius, des del respecte a tot el que els envolta. Afavorim el diàleg i l’esperit crític, cuidem de l’espai interior i espiritual de cada infant i cultivem el llenguatge artístic per a conduir-los cap a una vida més plena i feliç.

Contacta amb nosaltres!

Entrevista personal