L’escola de Música

Una escola oficial per aprendre i sentir la música.

Reconeguda pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya fins al 4t curs del nivell mitjà.
Amb professorat titulat i amb àmplia experiència en el món de la pedagogia i la interpretació.
L’Escola de Música ofereix un ambient proper i de qualitat equilibrant, segons el projecte educatiu de l’Escola, la responsabilitat davant l’estudi amb el gaudi de l’aprenentatge i el plaer de fer música.

Ofereix educació musical des dels 4 anys fins a adults:

E

Treball instrumental individualitzat per a cada alumne en varietat d’instruments.

Música de cambra

Conjunt instrumental

Audicions

E