ESTUDIS

Cicle Infantil

Aquest és l’inici d’una bonica història

Tots els començaments comporten canvis… L’Escola vetlla des del primer moment per ajudar i acompanyar els nens i nenes de P3 en la seva adaptació a noves persones i nous espais acollint les necessitats de cadascú i procurant-los espais i moments que reforcin la seva confiança i seguretat.

Més personal i horaris flexibles

Durant aquest període, comptem amb persones de suport que col·laboren en aquesta tasca i amb la possibilitat de flexibilitzar l’horari escolar per adequar-lo al procés de cada infant.

Adquisició bons hàbits

La tasca principal d’aquest cicle infantil és posar el nen hàbil perquè pugui fer posteriorment un aprenentatge més formal. El treball a parvulari és eminentment global.
L’adquisició d’uns bons hàbits personals té una transcendència que va molt més enllà del fet en ell mateix. Una bona adquisició dels hàbits personals és la base per adquirir els aprenentatges.

La comunicació és essencial

Els primers dies d’escola els pares i mares poden acompanyar el seu fill a la classe per tal d’allargar la transició abans del comiat i ajudar-lo a familiaritzar-se amb l’espai i les persones. També possibilita un temps per a la comunicació entre els mestres i la família, que es torna a repetir a l’hora d’acomiadar-los, a la tarda.

Potenciar el llenguatge oral

El que pretenem és potenciar el llenguatge oral per poder assolir una bona competència lingüística. A Parvulari tenim clar que la base del treball escrit és el llenguatge oral. L’aprenentatge de les lletres el fem a través del mètode multisensorial.

L’ambient en el que es desenvolupa el conjunt d’activitats de la vida educativa és alegre, cordial i facilita unes relacions humanes, confiades i amoroses.

Aquest és l’equip de professors i tutors de Cicle Infantil.

NOTICIES

Cicle Infantil

Excursió P5 al Museu del Ferrocarril

Els alumnes de P5 vam gaudir d'un dia fantàstic! Al matí vam anar al Museu del Ferrocarril de Martorell i vam pujar a un tren elèctric. Després vàrem poder dinar i jugar una bona estona al parc...Com vam gaudir de l'última sortida del curs!

Excursió P4 al CRAM

EXCURSIÓ AL CRAM!! Avui els nens i nenes de P4 hem visitat el centre de recuperació d’animals marins de Barcelona. Aquesta sortida ens ha permès conèixer les diferents problemàtiques que afecten la biodiversitat marina i reflexionar sobre què podem fer a...

Excursió P3 a la Granja Can Pidelaserra

Els nens i nenes de P3 vam gaudir d'una excursió a la granja de Can Pidelaserra. Va ser una bonica jornada, plena de descobriments, alegria i convivència!!