La setmana passada, els nens i nenes de 2n vam visitar la granja Mas Casablanca (Taradell). Vam tenir l’oportunitat d’aprendre moltes més coses sobre els animals domèstics que hi viuen i, a més, el Galdric ens va explicar com en tenen cura i les diferents funcions de cada animal. Vam poder conèixer els gossos Loira i Jack, el ramat d’ovelles, la vaca Rita i els vedells, les diferents classes d’aus i el porc Xiulet. A la tarda, vam passar una estona amb l’euga Noblesa i vam aprendre la diferència entre un cavall de tir i un de sella. Per últim, ens vam acomiadar en companyia dels conills. Tot plegat, una jornada per a aprendre i divertir-nos!