Ja fa uns dies els alumnes de 6è vam anar d’excursió al Born.

La sortida es va dividir en dues parts. Una primera on nosaltres, els alumnes de 6è vam fer de guies turístics i vam poder explicar què era el Fossar de les Moreres, la història de Santa Maria del Mar, perquè era tan important el passeig del Born, la casa tallada i el mateix recinte on ara es troba el museu “El Born centre de cultura i memòria”.

Hem de dir que tots el grups s’havien preparat molt bé l’exposició i van ser capaços de matenir l’atenció dels “turistes”.

A la segona part, el Sergi, que és monitor de futbol de l’escola i guia professional del Centre de cultura i memòria del Born, ens va fer una visita guiada molt interessant i entretinguda. Ens va explicar moltes coses sobre la guerra de Successió a Barcelona.

Ens ho vam passar molt bé i vam poder refermar els continguts treballats a classe.

Dana i Núria A. (alumnes de 6è)