La setmana passada, els alumnes de 6è van anar a la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna a fer una activitat d’aprenentatge-servei amb els alumnes de 2n de Magisteri. Durant tot un matí, els nens i nenes de l’escola van gaudir de diversos tallers. L’objectiu era veure la relació que hi ha entre tots els aparells del nostre cos que integren la funció de nutrició i com aquesta relació dóna nutrients i energia a les cèl·lules del nostre cos.

Des de l’escola volem agrair a la facultat l’oportunitat que ens ha donat de poder participar en aquest projecte tan interessant. Ha permès als nostres alumnes visitar una universitat i passar un matí aprenent conceptes nous amb l’ajuda de futurs mestres qui, com ja ens van dir, van aprendre també molt de tots alumnes de 6è.