fbpx

Tots compartim i acceptem que la lectura és un aspecte fonamental en el creixement i desenvolupament integral dels nens i nenes. Podríem parlar llargament dels beneficis que ens aporta llegir, però això ens donaria per escriure nosaltres mateixos un llibre.

Així doncs, anem a la part pràctica. Si volem regalar aventures, moments inoblidables, diàlegs, alegria, gaudi i emoció, la lectura és la solució.

I com que no sempre és fàcil trobar el llibre adequat, des de l’Equip de Biblioteca de la nostra escola us volem ajudar a trobar-lo. Per aquest motiu, en aquesta notícia us fem arribar alguns SUGGERIMENTS DE LECTURES que creiem que valen molt la pena. No us podem assegurar l’èxit, però sí estar-hi una mica més a prop.

Si necessiteu més opcions també podeu remenar entre les recomanacions del GARBELLel CLIJCAT o el SEMINARI DE BIBLIOTEQUES ESCOLARS DE GRÀCIA que en saben una mica del que parlen.

Us desitgem un bon Nadal literari!

[recaptcha]

[recaptcha]