Amb moltes ganes i il·lusió els i les alumnes de segon vam celebrar, el passat gener, la festa de Sant Antoni Abad. Primer de tot vam passar per les classes explicant-los en què consistia la celebració. Els més petits es van animar molt, tant i tant, que van portar un munt d’animals de peluix per tal que Sant Antoni els beneís tot fent els Tres Tombs al seu voltant.

Passat el dia, vam continuar treballant, ara per preparar la cantata de: “L’Espinguet, la comèdia del gall”. Com vam disfrutar fent de narradors, galls, conills, pagesos i pageses,…!! El resultat va ser tot un èxit!! I a més a més, sabeu què? Doncs que per acabar vam convidar als familiars que havien vingut a veure-la a menjar tortell. Sí, si, uns tortells que vam preparar amb moltes ganes entre tots, i és que realment estaven boníssims!