Representació en anglès de les nenes i els nens de 2n

Iggety, ziggety, zaggety, zoom! Els infants de 2n vam representar l’obra de teatre “Room on the broom” per als companys i companyes de 1r, una peça adaptada del llibre de l’autora Julia Donaldson. Hem gaudit i après molt preparant aquesta obra, ha estat una gran oportunitat per a practicar la llengua i el resultat ha estat magnífic. El nostre públic va marxar encantat i nosaltres no podem sentir-nos més orgullosos i satisfets de la feina feta. The witch taps the broomstick and… Whoosh! They are gone!