Taller de narrativa a Cicle Mitjà

Aquesta setmana, els nens i nenes del Cicle Mitjà hem fet uns tallers de narrativa en què hem après una gran quantitat de recursos i d’idees molt útils per quan haguem de redactar el nostre conte de Jocs Florals. Cada dinàmica tenia la finalitat d’aprofundir un aspecte concret d’aquest: creació de personatges, construcció del nus, problemes i conflictes, finals de contes, espais narratius i taller d’idees generals. Cadascú de nosaltres ha participat en els espais que més necessitava i després hem fet una posada en comú partint dels aprenentatges que havien fet els nostres companys.

Ens apassiona aprendre d’una manera tan vivencial i experimental!

Quines ganes tenim de fer volar la nostra imaginació i començar a escriure el conte que presentarem als Jocs Florals de l’escola!