La setmana passada dues mares de la Comissió Solidària de l’AMPA van venir a les aules de 5è a explicar als nostres alumnes en que consisteix i la importància del recapte d’aliments. Moltíssimes gràcies a l’Elisa i a la Natàlia.

A continuació, els alumnes de 5è hem anat passant per totes les aules de l’escola per explicar als nens i nenes en què consisteix un recapte, quin és el motiu per al qual es duu a terme i com poden ajudar a assolir l’objectiu dels 1.000 kg que s’han proposat aquest any.