PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

El procés de Preinscripció del curs 2020-2021 tindrà lloc del 23 de març a l’1 d’abril, ambdós inclosos. Podeu trobar tota la informació a la pàgina del Consorci d’Educació de Barcelona.

Donada la situació excepcional que estem vivint i les informacions que anem rebent, us fem arribar les últimes novetats sobre el aquest procés.

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

El codi de l’Escola Lurdes és el 08004328.

Juntament amb la sol·licitud de preinscripció (o de la impressió de la sol·licitud que s’ha enviat per Internet) cal presentar la documentació següent en el termini establert i en el centre que s’ha demanat en primer lloc.

• Original i còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Si teniu qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres al correu secretaria@escolalurdes.cat o bé al telèfon de l’escola 932377475.