PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

El procés de Preinscripció del curs 2020-2021 serà del 13 al 22 de maig, ambdós inclosos.

Per tal de resoldre qualsevol dubte, assessorar-vos en el moment de fer la preinscripció on-line o tenir més informació sobre el nostre Projecte Educatiu us podeu posar en contacte amb nosaltres a través del correu secretaria@escolalurdes.cat o bé al telèfon de l’escola 932377475. Us oferim la possibilitat de tenir una entrevista personal amb la directora, Mireia Trias, ja sigui telefònicament o per vídeotrucada.

Quan i com:

Documentació necessària:

• SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ 2020-2021. S’haurà d’enviar el resguard de la sol·licitud telemàtica. En el cas de presentar la sol·licitud presencialment, s’haurà de portar impresa. El codi de l’Escola Lurdes és el 08004328.
  • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
  • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport.
  • DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Documentació que es vulgui acreditar a efectes de barem (família nombrosa, discapacitat…)

Informació oficial:

Les llistes amb els barems es penjaran a la web de l’escola amb les dades personals dels sol·licitants anonimitzades.

Està previst que la matrícula sigui del 13 al 17 de juliol.