Avui dia 11 d’octubre del 2018 s’ha fet la inauguració del curs Escoles + Sostenibles.

De l’escola hi hem anat en representació de tots els alumnes els delegats verds de 4t, 5è i 6è.
A l’acte érem un total de 55 escoles i ens han reunit al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona. Ens han parlat de la gran importància de la sostenibilitat i de les accions que podem emprendre per millorar el medi ambient. Fins i tot, una escola ens ha explicat que crien tortugues i quan es fan gran les porten al CRARC.
Per acabar ens han donat un diploma que acredita a l’escola com a escola més sostenible.

També hem tingut l’oportunitat de visitar el Saló de Plens i ens hem quedat al·lucinats perquè també és molt bonic.
Volem donar les gràcies al professor Oriol que ens ha acompanyat i ens ha fet moltes fotos. Ha estat una molt bona experiència que ens dona energia per fer una molt bona feina des de les classes!

Ariadna Pla (alumna de sisè nivell)