Fa uns dies les nenes i els nens de 6è vam anar al laboratori a fer la dissecció d’un cor de xai. Va ser el final d’un exhaustiu treball sobre l’aparell circulatori.

Primer vam estar observant i identificant les seves parts. Després ens vam centrar més en les venes i les artèries.

La part que més ens va agradar va ser quan vam disseccionar el cor per veure les aurícules i els ventricles per dins, de la mateixa manera que vam poder veure les seves vàlvules.Va ser una experiència molt maca i vam tenir l’oportunitat d’aprendre moltes coses diferents perquè portàvem una bona base teòrica.

Investigar ens apassiona!

Lota i Núria C. (Alumnes de 6è)