Fa uns dies vam celebrar la festa de la Castanyada a l’escola. Els alumnes de 4t, 5è i 6è ens han volgut fer saber quina va ser la seva vivència.

Alumnes de 6è:

Enguany els nois i noies de sisè hem gaudit d’una castanyada molt diferent. Hem tingut la sort de poder preparar uns jocs molt divertits perquè juguessin tots els nens i nenes de l’escola. Ens quedem amb les seves cares de sorpresa, les seves rialles i la felicitat que mostraven quan  jugaven. La festa va quedar rodona perquè tothom va treballar de valent. Des d’aquí volem agrair la gran implicació dels nens i les nenes i dels mestres que ens van ajudar a portar a terme l’activitat.

Alumnes de 5è:

Ens hem sentit molt emocionats per poder fer el pregó. En entrar a les aules estàvem una mica neguitosos, però en sortir sempre ens hem sentit molt contents i orgullosos. Ha estat una experiència inoblidable!

Alumnes de 4t:

Els nens i nenes de quart ens ho vam passar molt bé torrant castanyes perquè va ser molt emocionant i ens encanten! Va ser molt divertit pintar-nos la cara amb el carbó i veure com quedàvem tots negres. A la tarda, vam participar en els jocs que organitzava 6è, van ser molt entretinguts! Llàstima que no vam poder fer-los tots!