Benvolguts/des

Des de la direcció de l’Escola volem compartir amb vosaltres la nostra satisfacció, alegria, agraïment per la magnífica Jornada de Portes Obertes del passat dissabte, i agrair-vos de cor, la vostra participació i treball previ a la Jornada i durant ella.

Una vegada més quedà de manifest que formem una autèntica Comunitat educativa en la que tots, mestres, personal de serveis i l’AMPA anem a la una envers un únic objectiu: l’educació i el benestar dels nostres infants.

Va ser un matí molt ple, on tots, incloent els ex-alumnes, donàvem testimoni a les noves famílies que l’Escola Lurdes és un lloc on eduquem des de i per a l’estima. Algunes d’elles van manifestar el seu interès i desig de formar part de la nostra Escola.

Moltes gràcies a tots!

Mireia Trias Font