fbpx

És ben sabut que l’aprenentatge té lloc quan les activitats són memorables i motivadores. Els infants d’entre tres i sis anys manifesten una forta necessitat de comunicar-se i, en conseqüència, un gran interès en l’adquisició de tota forma de llenguatge verbal i no verbal. És per això, que a la nostra escola, els nens i nenes de P4 i P5, treballen i juguen en un ambient que està lliure d’estrès i ansietat i que beneficia la seva experiència d’aprenentatge.

Els grups canvien d’ambient cada setmana i podem trobar l’ambient d’English, l’ambient de grafomotricitat, l’ambient de jocs motrius, el de miniatures, el sensorial i l’ambient de teatre.

Tots ells són inclusius i multinivell. Són de lliure circulació, mantenint el grup bombolla, i dins d’aquests, hi ha diferents microambients. Creiem molt important remarcar el fet que no es dirigeix, s’acompanya, i no es fomenta l’obediència sinó la responsabilitat. Perquè aquí, a l’Escola Lurdes, confiem en la vida i en la possibilitat de l’infant de construir-se a sí mateix de forma autònoma, tot respectant el propi procés de desenvolupament personal.

Per acabar, us adjuntem algunes fotografies que evidencien tot aquest procés!!

[recaptcha]

[recaptcha]