Ara sí! La primera vegada, la pluja ens va forçar a anul·lar la sortida a l’Escola de Natura Angeleta Ferrer – Masia Can Miravitges. Aquest cop però, els nens i nenes de 2n vam poder gaudir d’una agradable jornada en aquesta masia ubicada a la Serralada de Marina. Va ser una oportunitat ideal per a recordar i posar en pràctica tot el que havíem après sobre el blat i l’elaboració del pa. A més, vam poder elaborar el nostre propi panet que després vam portar a casa per a compartir amb les nostres famílies!