Fem les figuretes de fang del pessebre

El Nadal ja és aquí i els alumnes de 2n hem volgut fer la nostra petita aportació! Cada any esperem amb moltes ganes el pessebre de l’escola i per fi hem pogut fer les figuretes de fang! Des que som petits ens les mirem i ens preguntem: Com les deuen fer? Semblen molt reals i difícils, no?

Aquest any a plàstica hem après com treballar amb el fang. Hem descobert com modelar-lo, com decorar-lo i pintar-lo. Però, ei, també hem vist com n’és de fràgil. Cada grup d’alumnes s’ha encarregat d’elaborar diferents animals: petxines, estrelles de mar, peixos, ovelles i porcs! Quina feinada! Durant aquests dies els podreu trobar al pessebre que entre tots hem muntat amb molta il·lusió!