Els alumnes de 1r han gaudit d’una jornada diferent: durant l’estona de lectura diària els han acompanyat dos gossos molt especials, la Boira i el Triskel. La companyia dels gossos mentre llegeixen és un estímul motivador pels alumnes d’aquesta edat, ja que genera emocions positives, i els fa viure la lectura com una experiència plaent.

A més a més també han après consells sobre la seva cura i el respecte cap a ells.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a Purina i al Marc Alier, pare de l’escola. Moltes gràcies!