Visita al CRARC

Els nens i nenes de 3r hem fet una sortida al C.R.A.R.C., el Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya. Sabeu que actualment és l’únic centre de recuperació de fauna salvatge de l’Estat especialitzat en aquests dos tipus d’animals vertebrats?

Gràcies a aquest centre, molts animals poden ser retornats al seu hàbitat natural després de ser recuperats. Nosaltres hem tingut la sort de poder-los veure de molt a prop i, fins i tot, tocar-los! Quantes coses hem après del fabulós món dels amfibis i rèptils.