Coneix en profunditat el nostre Projecte Educatiu

Explicació del model que utilitzem a l’escola. Basat en 4 àrees molt concretes, tot gira al voltant d’aconseguir que els nens es coneguin ells mateixos, que els agradi aprendre, que es respectin a ells i a l’entorn, i que descobreixin el seu potencial creatiu.
Documental realitzat de manera desinteressada per pares i mares d’alumnes de l’escola.

Aquest documental explicar el model que utilitzem a l’Escola Lurdes.

Està basat en 4 àrees molt concretes, tot gira al voltant d’aconseguir que els nens es coneguin ells mateixos, que els agradi aprendre, que es respectin a ells i a l’entorn, i que descobreixin el seu potencial creatiu.
Es tracta d’un documental realitzat de manera desinteressada per pares i mares d’alumnes de l’escola.