El Carnaval ja ha passat, però els nens i nenes d’Educació Infantil de l’Escola Lurdes encara hi pensem! Ens ho vam passar tan i tan bé!

Per a nosaltres, el Carnaval va ser tot un procés. Aquest any el tema era el Mar i vam decidir que els infants de P3 aniríem de Peixos, els de P4 de Cavallets de Mar i els de P5 de Crancs. A més, estem molt contents perquè vam fer una disfressa sense fer servir plàstic: volem cuidar el planeta!  I amb la disfressa tan bonica que vam crear vam compartir una rua espectacular al ritme dels timbals amb tots els veïns dels barris de Gràcia i Sant Gervasi. I a la tarda, per celebrar el Dijous Gras, vam ballar danses tradicionals.

La Quaresma ha començat, però Rei Carnestoltes … no t’oblidarem pas!