EL MÓN DEL TEATRE!!

Aquests dies, els nens i nenes de P5 estem vivint una autèntica experiència: estem preparant la nostra primera obra de teatre. Ara que s’acosta el Nadal, hem buscat una història molt adient i emotiva: “L’Aranya de Natzaret”. Avui finalment, ha estat el gran dia i ens hem estrenat en el món del teatre. Un d’aquells dies que segurament recordarem durant molt de temps per l’emoció, els nervis, l’esforç conjunt perquè tot surti bé, etc.

Quants aprenentatges i vivències noves que hem viscut!! Ha estat genial!!

Gràcies famílies per tota la vostra col·laboració i recolzament!

[recaptcha]

[recaptcha]