Ja tenim el Concert de Nadal aquí!

Amb aquest vídeo us volem mostrar el Concert de nadales per part dels nens i nenes de l’Escola i la recitació de poemes que ha recitat una representació de mestres.

Enguany, les restriccions han fet que modifiquéssim el format; de manera que cada curs ha cantat la seva nadala al pati, per torns, mentre que la resta de cursos hem anat escoltant-los repartits des d’altres llocs  (finestres, galeries, terrats…) o bé al pati mateix amb les mesures pertinents.

Ens hi ha acompanyat, en tot moment, l’esperit de Nadal a través de la llum d’un fanalet que ha vingut des de Montserrat i ens ha il·luminat amb el missatge de Pau i Germanor a tota la comunitat educativa.

Esperem que el gaudiu molt!  Bones Festes!!

[recaptcha]

[recaptcha]